wtorek, 18 listopada 2014

Przepraszam Was, że nie dodałam wczoraj prologu, lecz już byłam zmęczona i nie dokończyłam go, na wstępie uprzedzam Was, ze nie umiem pisać takich rzeczy i jest taki byle siaki :) Jutro dodam rozdział I :) ♥
~Andzi ♥


Jestem jedną z najpopularniejszych dziewczyn w szkole,mam na myśli oczywiście siebie, Emme, tak samo jak i moje najlepsze  przyjaciółki: Olivie, Rebecce i Victorie. Ludzie uważają nas za najładniejsze i najpopularniejsze dziewczyny w szkole. Prawie wszystko kręci się wokół nas, zawsze myślałam, że takie popularne dziewczyny są wredne, plastikowe itd., jednak my takie nie jesteśmy, jest zupełnie na odwrót. Nigdy nie chciałam być popularna, no chyba, że jak byłam mała, teraz mam 17 lat i jestem już w liceum, po prostu nie chcę, żeby wszystko toczyło się wokół mnie i moich przyjaciółek. Mam nadzieję, ze to się zmieni i będziemy inaczej oceniane.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz