poniedziałek, 17 listopada 2014

Hej, hej kochani, wiem, ze mój blog ma mało wyświetleń i ogólnie jest mało znany, ale bardzo chciałabym mieć tyle samo wyświetleń i czytelników co Anabell, Renia, Julia, Sylwia itd... To są moje ulubione blogerki i uwielbiam ich blogi <3 Wiem też, że od bardzo, bardzo dawna mnie tu nie było, ale miałam swoje powody, co do tego, brak weny, szkoła itd... Chciałabym to zmienić i na moim blogu zmieni się dużo, ostatnie IV rozdziały, które tutaj były zamieszczone znikną, po prostu je usunę, nie podobają mi się i nie mam pomysłów na dalsze rozdziały, ale ostatnio miałam sen i z niego, powstanie mój nowy odświeżony blog, mam nadzieję, że się Wam spodoba i będziecie z chęcią wchodzić na niego :) Postaram się dzisiaj dodać Prolog i I rozdział. Zapraszam wszystkich do czytania. Papa <3
~Andzi ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz